pasen 2011

Pasen op Ameland 2011
Wat was het een zaaaalig paasweekend!

Pasen op Ameland 2011 (2)

Dit bericht werd geplaatst in Ameland, Fotos. Bookmark de permalink .

16 reacties op pasen 2011

  1. Thxe9rxe8se zegt:

    Wat ziet dat er héérlijk uit, Lien.

  2. aargh zegt:

    Gewoon zomer, heerlijk ouderwetse strandzomer.

  3. gerrit zegt:

    ….en het lijkt niet eens zo druk.

  4. lien zegt:

    @gerrit, lekker hè? Op de Waddeneilanden ligt men nog niet hutje-mutje.

  5. Toaske zegt:

    Ja he, het was fantastisch!

  6. Jeanne zegt:

    Dat vond ik nou ook!!

  7. Rapunzeltje zegt:

    oh, wat zalig!!!! waar was dit? (of had ik dat kunnen lezen in eerdere logjes?)

  8. lien zegt:

    @Rapunzel, dat zie je toch onmiddellijk?
    Haha, als je de muis over de foto beweegt, weet je het.

  9. Bertie zegt:

    ..en het ziet er zááálig uit.
    Bijna net zo goed als aan de Maas:-))

  10. Het was inderdaad zaaaalig!
    Ik woon in een kust-dorp. Ik ben met mijn BF naar de kust gefietst en zodra je “boven” bent slaat de echte kust-temperatuur je genadeloos om de oren: een paar graden lager! Het strandleven was dan ook (nog) niet zo goddelijk als wellicht verondersteld werd: een koud windje en de temperatuur van het zeewater nog behoorlijk onder de maat!
    Maar een terrasje met een lekker wit-biertje was inderdaad zaaaaaalig!

  11. Billy zegt:

    dat was het inderdaad, Lien!

  12. Alice zegt:

    heerlijk! En aankomend koninginnedag weekend weer!

  13. Leo zegt:

    Ik onderschrijf dit uiteraard, ook al zat of liep ik zelf niet op het strand….

  14. Desire zegt:

    Ah … het was idd een heerlijke Pasen en dan óók nog op Ameland vertoeven *zucht* hoe heerlijk kan dat zijn!

  15. karin zegt:

    Mooie kleurige foto’s!

  16. Renesmurf zegt:

    En het is nog steeds mooi!
    Een heerlijk voorjaar, voor hopelijk een heerlijke zomer!

Plaats een reactie